قیمت و ساخت سردخانه خرما در متراژ مختلف

09128634676 کارشناس فروش
سردخانه خرما

خرما و تعدادی دیگر از محصولات خوراکی را برای اینکه در حجم بالا بتوانیم و زمان طولانی نگهداری کنیم نیاز است که در دمایی ایده آل باشند، سردخانه ی خرما با دارا بودن موتوری قدرتمند به شما این امکان را می دهد تا بتوانید حجم بالایی خرما را با حفظ کیفیت و تازگی درونش نگهداری کنید.

کلد سنتر
کلد سنتر

یکی از روش های نگهداری خرما ساخت سردخانه برای حفظ و بالا بردن کیفیت آن است. سردخانه خرما عوامل و شرایطی که باعث فاسد شدن خرما می شود را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. نگهداری خرما در سردخانه باعث افزایش ماندگاری و کیفیت خرما می شود. معمولا سردخانه خرما رنج دمایی بین 2 تا 7 درجه سانتی گراد دارد. همچنین از سردخانه های اتمسفری هم می توان برای نگهداری این محصول استفاده کرد چون خرما رطوبت دارد و این نوع سردخانه کمک می کند تا بهترین کیفیت و طعم در خرما حفظ شود.

سردخانه خرما

شرایط نگهداری خرما در سردخانه

دمای مناسب سردخانه خرما

برای نگهداری خرما در مقدار بالا نیاز به یک دستگاه صنعتی و پر قدرت داریم که علاوه بر توان بازدهی بالا ابعاد مناسبی نیز برای نگهداری داشته باشد، برای رفع این نیاز ما به شما سردخانه های ثابت را پیشنهاد می کنیم که می توانید در متراژ مختلف سفارش دهید. خرما یکی از محصولاتی است که با وجود فراوانی این محصول درکشور بیش از چندروز بیرون ازسردخانه دوام نمی آورد و خراب می شود از این رو در سردخانه صنعتی با سرمایش و دمای مناسب موجب ایجاد تعادل دمایی وتازه ماندن طولانی مدت خرما می شود. دراین سردخانه صنعتی باید تعادل دما به گونه ای حفظ شود که دما بالاتر یا پایین تر از حد استاندارد نرود تا به محصول آسیبی نرسد. بهترین بازه دمایی برای نگهداری خرما در سردخانه خرما بین 5_ تا+5 درجه سانتی گراد است که این بازه توسط سردخانه های تولید شده در صنایع برودتی کلدسنتر رعایت می شود. همچنین سیستم گردش هوای مطلوب و تهویه مناسب نیز در این سردخانه میوه و سبزیجات تاثیر بسزایی در عملکرد این سردخانه دارد تا با تهویه مناسب فساد مواد غذایی شما جلوگیری کند. وجود بهداشت محیطی و رعایت اصول بهداشتی در ساخت این سردخانه بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که این مواد خوراکی بوده و در میان دستگاهی که بهداشتی نباشد موجب است به محلی برای رشد باکتری تبدیل شود.  

نحوه نگهداری خرما در سردخانه

سردخانه خرما

سردخانه ها در دو نوع سردخانه ثابت بالای صفر و سردخانه ثابت زیر صفر در صنایع برودتی کلدسنتر تولید می شوند این سردخانه صنعتی برای حفظ بافت نرم و گوشتی خرمای رسیده موثر بوده و موجب نگهداری طولانی مدت خرما در این سردخانه های ثابت می شود. لازم به ذکر است که سردخانه ی بالای صفر و زیر صفر نیز از دیگر محصولات موجود در این مجموعه می باشد.

کنترل دما سردخانه

سردخانه ثابت

  • ایجاد دمای مطلوب
  • گردش هوای یکسان
  • زمان تولید کوتاه
  • بازدهی و عملکرد بالا
  • قدرت موتور استاندارد با مواد غذایی
  • بازه دمایی منفی 5 تا مثبت 5 درجه

سردخانه ثابت خرما چه مشخصاتی دارد

سردخانه خرما

محدوده دمایی محدوده دمایی زیر صفر برای انجماد و بالای صفر برای سرمایش
بدنه ساندویچ پانل تزریقی
کمپرسور کمپرسور پر قدرت با توجه به محصول و محل نصب سردخانه
قابلیت اجرا قابل اجرا در ابعاد مختلف به انتخاب مشتری
نحوه احداث 

نصب درمحل توسط کارشناسان

روشنایی دارد
تابلو برق دارد
سیستم سیستم کنترل مداری
درب درب سردخانه کشویی
کندانسور و اواپراتور  دارد

طراحی و ساخت سردخانه خرما

شرایط نگهداری خرما در سردخانه

پیش از سفارش احداث سردخانه خرما، باید مکان مورد نظر، ظرفیت مورد نیاز و رقم میوه را از پیش تعیین کرده باشید. همچنین بهتر است سوله‌ای را برای احداث سردخانه ثابت تعبیه کرده باشید. اگر مکان مشخصی برای احداث سردخانه در اختیار ندارید و ظرفیت مورد نیاز شما زیاد نیست، سردخانه کانکسی گزینه مناسبی برای شماست. طراحی سردخانه میوه با توجه به ظرفیت مورد نظر و شرایط مورد نیاز درون سردخانه انجام می‌شود. مراحل ساخت و اجرای سردخانه خرما شامل عایق‌کاری، نصب تجهیزات و کف‌سازی است. عایق‌کاری سردخانه با استفاده از ساندویچ پانل انجام می‌شود. تجهیزات سردخانه خرما مانند دیگر سردخانه‌ها، شامل موتور سردخانه‌ای، کندانسور، اواپراتور، شیرآلات، تجهیزات کنترلی و … است. سردخانه خرما باید به گونه‌ای ساخته شود که امکان ورود حشرات و جانورانی مانند موش به داخل آن وجود نداشته باشد.

دمای مناسب سردخانه خرما

شرایط نگهداری خرما

اولین مولفه  در نگهداری خرما در سردخانه، دمای سردخانه است. توجه داشته باشید  که علاوه بر گرما که باعث فاسد شدن خرما می‌شود، سرمای زیاد نیز باعث آسیب دیدن به بافت و طعم  خرما خواهد شد. دمای سردخانه خرما باید در نقطه استاندارد باشد زیرا که در صورت خراب شدن خرما به سرعت آفات مختلف نیز بوجود خواهند آمد.باید به این نکته توجه داشت که میزان رطوبت خرما نیز بر کیفیت ماندگاری تاثیر داد. هر چقدر رطوبت خرما کمتر باشد سرعت فاسد شدن آن نیز کمتر می‌شود. بهتر است برای نگهداری طولانی مدت خرما در سردخانه رطوبت آن را به کمتر از 20 درصد رساند.

قیمت سردخانه خرما

قیمت سردخانه خرما

قیمت سردخانه خرما با توجه به نوع سردخانه و ابعاد سردخانه متفاوت است. شما می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید تا به توجه بودجه و ابعاد مورد نیاز و ظرفیت تخمین قیمت صورت بگیرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

نگهداری خرما در سردخانه

برای سهولت در امر سفارش شما مشتریان عزیز می توانید از طریق تماس با کارشناسان و یا پیام به واتساپ محصول مورد نظر خود را سفارش دهید پس از ثبت سفارش و تولید (در مدت زمان 5 تا 7 روز کاری) از طریق باربری به سراسر کشور ارسال میگردد. تمامی محصولات 18 ماه گارانتی بی قید و شرط و5 سال خدمات پس ازفروش دارند.


  • قیمت سردخانه خرما چه قدر است؟

    قیمت سردخانه با توجه با ابعاد نوع کمپرسور و تجهیزات به کار رفته در هر سردخانه متفاوت است. از این رو برای ساخت سردخانه قیمت ثابت و دقیق بر اساس هر متراژ وجود ندارد.

  • دمای مناسب برای خرما در سردخانه چه قدر است؟

     دمای استاندارد برای نگهداری خرما در سردخانه بین  2 تا 7 درجه سانتی گراد است.

  • در سردخانه خرما از چه نوع موتوی استفاده می شود؟

    معمولا موتور محصول بر اساس ابعاد و متراژ نصب می شود.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • کوروش
    گارانتی داره
    • مدیر سایت

      با سلام، بله تمامی محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند

تماس بگیرید