خرید سردخانه ثابت زیر صفر و بالای صفر درجه از کارخانه به قیمت کارخانه

09128634676 کارشناس فروش
سردخانه ثابت زیر صفر درجه و بالای صفر درجه

سردخانه صنعتی ثابت مکان ها یا اتاقک های ساکن و یا متحرک هستند که برای نگهداری مواد غذایی استفاده می شوند. موتور محرک كمپرسور انرژی آن را تأمين مي كند.

کلد سنتر
کلد سنتر

سردخانه ثابت

سردخانه ثابت

سردخانه

صنایع برودتی کلدسنتر تولید کننده و احداث کننده انواع محصولات سرمایشی و سردخانه می باشد. سردخانه ثابت که معمولا به صورت اتاقکی و یا کانکسی تولید می شوند مناسب برای نگهداری انواع محصولات غذایی و کشاورزی، پروتئینی و خشکبار و مواد لبنی است که می توان این محصولات را به صورت منجمد و یا خنک در این نوع سردخانه نگهداری کرد، سردخانه های ثابت دارای درجه دمایی مورد نظر شما بسته به نوع محصول (زیر صفر و یا بالای صفر) می باشند همچنین این محصول در ابعاد کوچک مناسب برای رستوران، هتل و یا فروشگاه های زنجیره ای می باشد ابعاد بزرگتر این محصول مناسب برای کشتارگاه ها و شرکت های پخش و نگهداری است، این محصول در مجموعه ما به صورت انبار دار و با قفسه تولید می شود تا نگهداری و منظم کردن محصولات را برای شما راحت تر کند و از خراب شدن و آسیب دیدن محصول و حفظ کیفیت آن اطمینان کامل داشته باشید.

سردخانه بالا صفر

سردخانه های زیر صفر برای نگهداری محصولاتی که احتیاج به دامنه دمایی پایین تر و انجماد دارند مورد استفاده قرار می گیرند و در این نوع سردخانه های معمولا از ساندویچ پنل و عایق بندی تزریقی به ضخامت 10 الی 15 سانتی استفاده می شود. این نوع سردخانه بیشتر برای نگهداری مواد لبنی(خامه و کره) مواد گوشتی و پروتئینی و سبزیجات و خرما مورد استفاده قرار می گیرد. سردخانه های بالا  معمولا برای نگهداری کوتاه مدت محصولات به مدت 15 الی 20 روز مورد استفاده قرار می گیرند در این نوع سردخانه از گاز مبرد فریون وطبقه بندی و قفسه هم چنین عایق بندی و درب مهر و موم استفاده می شود تا هدر رفت سرما به حداقل برسد.

ویژگی سردخانه ثابت 

دامنه دمایی بالای صفر ، زیر صفر
ابعاد محصول سفارشی
نوع موتور

بسته به ابعاد و نوع محصول متفاوت است

نوع اتصالات و شیر   دانفوس
تابلو برق  سه فاز و تک فاز تلمانیک فرانسه
 درب  دارای عایق بندی و تسمه مهر و موم
 برق مصرفی   سه فاز 
جنس شاسی سردخانه  فولادی
نوع کندانسور  هوایی
کمپرسور  دانفوس، تکامسه، کالترون
ظرفیت سردخانه  بسته به ابعاد 
روشنایی  دارد
امکان طراحی قفسه بندی دارد
بدنه داخلی  ساندویچ پنل از نوع تزریقی فوم
 تابلو فرمان  اتوماتیک 
 خط مایع  گاز فریونی
عایق بندی تزریقی فوم
رنگ بدنه  الکترواستاتیک

قیمت سردخانه ثابت

سردخانه ثابت

قیمت سردخانه بسته به ابعاد و نوع هر محصول متفاوت است. وقتی نوبت به تعیین قیمت سردخانه می رسد، ما عوامل مختلفی را در نظر می گیریم تا بتوانیم بهترین و مقرون به صرفه ترین راهکار را به مشتریان خود ارائه دهیم. موقعیت سردخانه نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد، در واقع هر چه دمای محیط بیشتر باشد قیمت سردخانه بیشتر خواهد بود زیرا باید از تجهیزات با توان بیشتر جهت کنترل دما استفاده کرد و همچنین ممکن است عایق بهتر یا ضخیم تری مورد نیاز باشد.برای خرید سردخانه باید به نوع کمپرسور، اوپراتو و کندانسور دقت کنید و از محصولات و برند و تجهیزاتی که قیمت مناسب تری دارد انتخاب کنید.صرف نظر از این که کدام برند تجهیزات سرمایشی خریداری شود باید از اصالت و سلامت محصول مطمئن بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری را به شما مشتریان عزیز ارائه دهند.

تأثیر نوع و برند کمپرسور بر  قیمت سردخانه

انتخاب نوع و برند کمپرسور در سردخانه تأثیر زیادی در قیمت سردخانه دارد. کمپرسورهای برندهای معروف و معتبر به دلیل سابقه اثبات شده، فناوری‌های پیشرفته و تضمین کیفیت، اغلب هزینه‌های اولیه بالاتری دارند.

سردخانه ثابت بالای صفر

سردخانه ثابت بالای صفر

سردخانه صنعتی مکان ها یا اتاقک های ساکن و یا متحرک هستند که برای نگهداری مواد غذایی استفاده میشوند. مکانیزم آن ها مشابه یخچال می باشد و موجب برودت هوا می شوند و بطور کلی از موتور، کمپرسور، کندانسور، ذخیرۀ ازت، شیر انبساط، اوپراتور، دمنده (فن) و لوله های ارتباطی تشکیل شده اند. موتور محرک كمپرسور انرژی آن را تأمين مي كند كه معمولاً برقی است. كمپرسور وظيفۀ متراكم نمودن گاز را دارد كه به اين ترتيب بيشترين فشار را در گاز ايجاد كرده كه به بالا رفتن حرارت گاز کمک میکند. كندانسور وظيفۀ خنك نمودن گاز حاصل از كمپرسور را برعهده دارد. اوپراتور ها خنک كننده های داخل اتاقک های سردخانه می باشندكه گاز سرد حاصل از كندانسور و شير انبساط را در محيط بستۀ داخل شبكه هاي خود، وارد اتاقك نموده و اين سرما توسط دمنده ها در محيط اتاقك پخش می شود. سردخانه های متحرک صنایع برودتی کلدسنتر حاصل طراحی دقیق مهندسی و استفاده از پانل ها و درب ها با ضخامت بالا، اواپراتور و کندانسور با کیفیت، کمپرسور های اروپایی و نصب هنرمندانه، محیطی امن را برای نگهداری محصولات مشتریان عزیزمان فراهم مینماید. این مجموعه با بهترین تجهیزات روز و دانش متخصصان، مجموعه شما را از طراحی و محاسبات اولیه تا تحویل سردخانه در محل مورد نظر در خدمت مشتریان میباشد. برای مشاوره و کسب اطلاعات و محاسبه قیمت با شماره زیر تماس حاصل فرمائید.

مشخصات فنی سردخانه ثابت بالای صفر
کمپرسور آلمانی
اتصالات دانفوس آلمان
عایق بندی تزریق فوم
فن دارد
قابلیت طبقه بندی دارد
زیر صفر و بالای صفر دارد
ابعاد طبق سفارش مشتری
گارانتی 18 ماه

سردخانه ثابت زیر صفر

سردخانه ثابت زیر صفر

سردخانه صنعتی مکانی است با دما و رطوبت مناسب برای سرد نگهداشتن هر شیئ یا مواد خوراکی یا هر چیزی که می خواهیم آن را سرد نگهداریم تا از خراب شدن و فاسد شدن آنها جلوگیری شده و کیفیت مواد در طولانی مدت مواد حفظ شود. در انواع مختلف هر دو نوع صفر و بالای صفر که هر دو نوع آن قابل ساخت و اجرا می باشد و می توان در سالن های تک مداره یا دو مداره احداث شوند. جهت برآورد هزینه ساخت سردخانه صنعتی زیر صفر و بالای صفر با ظرفیت تن های مختلف در تمامی نقاط و شهر های کشور با ما تماس بگیرید. مشاوران و کارشناسان ما آماده پاسخگویی و راهنمایی به شما هستند.

مشخصات فنی سردخانه ثابت زیر صفر 
جنس بدنه ساندویچ پانل با ضخامت بالا
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
کمپرسور آلمانی
اتصالات دانفوس آلمان
ابعاد طبق سفارش مشتری
فن دارد
درب دوجداره لولایی و کشویی
گارانتی 18 ماه
خدمات پس از فروش 5 سال

تفاوت سردخانه زیر صفر و بالای صفر

سردخانه زیر صفر

یکی از تفاوت های اساسی سردخانه های زیر صفر و بالای صفر نوع کمپرسور آن می باشد. کمپرسور های سردخانه زیر صفر قدرتمند و دارای ظرفیت بالاتری به نسبت سردخانه بالای صفر می باشد. اگر از لحاظ قدرت سیم پیچی هر دو کمپرسور را به یک اندازه بگیریم  کمپرسور سردخانه زیر دارای قطر سیلندر بیشتر و بزرگتر است. 

 معایب سردخانه ثابت چیست؟

از معیب این نوع سردخانه می توان به عدم جا به جایی فوری به هنگم ضرورت و هزینه بالای جا به جایی اشاره کرد. همچنین برای ساخت این محصول و احداث اولیه بتن ریزی در تناژ بالا نیاز است که همین امر نیازمند هزینه و وقت است.  

 


  • تفاوت سردخانه متحرک و ثابت در چیست؟

    سردخانه ثابت به صورت اتاقکی و ثابت هستند اما سردخانه های متحرک قابلیت نصب روی ماشین و کانتینر دارند.

  • دمای سردخانه ثابت چه گونه است؟

    دمای سردخانه ثابت در دو نوع زیر صفر بالای صفر است

     

  • قیمت سردخانه ثابت چه قدر است؟

    قیمت سردخانه ثابت بسته به نوع و ابعاد هر محصول متفاوت است.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • زهره
    حضوری میشه خرید کرد
    • مدیر سایت

      با سلام، بله جهت هماهنگی با کارشناس فروش مربوطه تماس حاصل فرمائید.

تماس بگیرید