خرید فریزر صندوقی از دیجی کالا

09128622824 کارشناس فروش
از دیجی کالا فریزر صندوقی بخریم؟

این مجصول از جمله تجهیزات سرمایشی می باشد که در شرکت های گوناگونی تولید، و به عرضه می رسد. مجموعه ی کلدسنتر با سابقه ای درخشان در زمینه ی تولید انواع یخچال صنعتی و فریزر صندوقی توانسته است نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. خرید آنلاین امروزه در بین مردم بسیار رواج دارد و خرید فریزر از دیجی کالا نیز از دیگر راه های خرید این محصول می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر توضیح دهیم.

کلد سنتر
کلد سنتر

این محصول از جمله تجهیزات اساسی برای افتتاح و راه اندازی یک مغازه ی کوچک یا یک فروشگاه می باشد، مواد غذایی برای اینکه با حفظ کیفیت نگهداری شوند باید در دمایی ایده آل نگهداری شوند و این شرایط را فریزر صندوقی بدون برفک موجود در مجموعه ی کلدسنتر به راحتی برایتان فراهم می کند. فریزر صندوقی علاوه بر اینکه در مدل صنعتی و برای مغازه تولید می شود، دارای نمونه ی خانگی و برای منازل نیز تولید می شود. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فریزر صندوقی دیجی کالا

مشخصات فنی فریزر صندوقی 

جنس بدنه گالوانیزه
عای بندی تزریق فوم
مصرف انرژی  A
دمای داخلی یخچال زیر صفر
قدرت موتور  ۳/۴ اسب بخار
حجم فریزر 300 لیتر
400 لیتر
500 لیتر
600 لیتر
650 لیتر
طول ۱۲۵ سانتیمتر
عرض ۶۱ سانتیمتر
ارتفاع ۸۳ سانتیمتر

از دیجی کالا فریزر صندوقی بخریم؟

یخچال بستنی را در مغازه، سوپرمارکت، هایپرمارکت و ... برای نگهداری از انواع مواد غذایی منجمد و بستنی مورد استفاده قرار می گیرد. فریزر صندوقی خانگی نیز از در منازل و محل کار به منظورفریز نگهداری کردن از انواع مواد غذایی منجمد استفاده می شود. عایق بندی به کاربرده شده در این فریزر صندوقی درب شیشه ای از نوع فوم تزریقی پلی یورتان می باشد، این ویژگی از اتلاف برودت جلوگیری می کند و باعث می شود تا سرمای حقیقی دستگاه حفظ شود و مواد غذایی در دمایی ایده آل نگهداری شوند. سبد های تعبیه شده در قسمت داخلی این محصول به شما این امکان را می دهد تا مواد غذایی خود را بتوانید به صورت تفکیک شده و منظم مواد غذایی خود را نگهداری کنید. این محصول در گنجایش های متفاوتی تولید می شود و برای مشتریان قابل سفارش است.

فریزر ارزان

خرید فریزر صندوقی از دیجی کالا

اگر قصد خرید فریزر صندوقی به صورت آنلاین را دارید بهتر است که از سایتی مطمئن خرید خود را انجام دهید. دیجی کالا از جمله سایت های معتبر در زمینه ی فروش انواع لوازم و تجهیزات می باشد که می توانید بدون نگرانی خرید خود را از این سایت انجام دهید. لازم به ذکراست که مجموعه ی کلدسنتر نیز برای مشتریان خود امکان خرید به صورت آنلاین را فراهم آورده است، و سفارش شما را در کمترین زمان توسط باربری برایتان ارسال می گردد.

فریزر صندوقی بدون برفک دیجی کالا

فریزر دیجی کالا بدون برفک

مشخصات فنی فریزر صندوقی خانگی 

ابعاد ۶۰×۸۳×۱۱۰ سانتیمتر
درجه مصرف انرژی A
نوع ترموستات مکانیکی
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نوع گاز مبرد ۴۰۴
سیستم یخ زدای خودکار
قدرت موتور 1/3 اسب بخار
لیتراژ ۲۶۰ لیتر


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید