معرفی ارزان ترین آبسردکن استیل برای مسجد

09128622824 کارشناس فروش
قیمت آبسردکن استیل برای مسجد

آبسردکن استیل یکی از تجهیزات سرمایشی تولید شده در مجموعه ی کلدسنتر می باشد، که در گنجایش های متنوع با استفاده از بهترین متریال و قطعات اولیه تولید می شود. این دستگاه در مکان های گوناگونی برای فراهم کردن نیاز روزانه به آب مورد استفاده قرار می گیرد. مسجد و مدرسه از جمله مکان های پر تردد می باشد که این محصول استفاده می شود. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کلد سنتر
کلد سنتر

آبسردکن استیل به عنوان تجهیزات اساسی و کاربردی به شمارمی آید، که به منظور تأمین آبی خنک و گوارا در مکان های عمومی و پر تردد مانند: مساجد، مدارس، مراکز خرید، بیمارستان و درمانگاه ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و با استفاده ی مکرر و گذشت زمان دچار فرسودگی و خرابی نمی شود. این دستگاه در مجموعه ی کلدسنتر در تنوع بالایی از ابعاد و گنجایش تولید می شود و برای مشتریان عزیز قابل سفارش می باشد. بدون شک برای اینکه بتوانید یک خرید ایده آل را باتوجه به شرایط و بودجه ی خود تجربه کنید به یک راهنما نیاز دارید، مجموعه ی ما شما را در انتخابی درست کمک می کند، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

خرید آبسردکن

مشخصات فنی آبسردکن استیل
جنس بدنه  استیل استنلس
عایق بندی  تزریق فوم پلی یورتان
کمپرسور قدرتمند سکاپ دانفوس
گنجایش ۳۸ لیتر
قدرت کمپرسور ۱٫۴
تابلو CNC
تعداد شیر  سفارشی

آبسردکن استیل چیست؟

آب سرد کن استیل یا آبسردکن صنعتی با طراحی منحصربه فرد دارای بدنه ای از جنس استیل مستحکم، ظرفیت متنوع و موتوری قدرتمند، دستگاهی می باشد که به منظور ذخیره و سرد کردن آب مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در کمترین زمان و به صورت پشت سر هم قادر به تولید آب خنک است و به همین دلیل گزینه ی مناسبی نیز برای استفاده در مکان های پر تردد می باشد. شیر های به کاربرده شده در این دستگاه نیز بسیار با کیفیت هستند و استفاده ی مکرر دچار هیچگونه آسیبی نمی شوند. 

جنس بدنه ی این دستگاه به صورت استیل ضد زنگ و ضد ضربه طراحی شده است،لازم به ذکر است که این محصول به صورت استیل بگیر نیز قابل سفارش برای مشتریان می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول که آن را بسیار پرطرفدار کرده است نصب و کارایی راحت آن می باشد، استفاده از این دستگاه بسیار ساده می باشد و به راحتی در مکان مورد نظر شما قابل نصب است. موتورهای به کاربرده شده در این دستگاه متغییر هستند و نحوه ی انتخاب قدرت موتور و موتور دستگاه باتوجه به تعداد شیر محصول می باشد، هرچه تعداد شیر ها بیشتر باشد از موتور قدرتمندتری نیز برای دستگاه استفاده می شود.

یخچال آبسردکن

دراین آبسردکن به منطور جلوگیری از اتلاف برودت و سرما از عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان استفاده شده است. برق مورد نیاز برای این دستگاه 220 ولت خانگی می باشد، لازم به ذکر است که این دستگاه برق کمی مصرف می کند و یک دستگاه کم مصرف به شمار می آید. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به اتوماتیک و ثابت نمودن دما بر روی یک درجه خاص اشاره نمود. صدای این موتور این محصول بسیار کم صدا می باشد. در اکثر مواقع از این آبسردکن استیل در مساجد استفاده می شد، تا بتوان آبی خنک وگوارا برای نماز گزاران تهیه شود.

این دستگاه قابلیت اتصال به آب شهری را دارد، و نحوه ی عملکرد آن به این صورت است که بلافاصله پس از خروج آب سرد آب لوله کشی وار دستگاه می شود. تمامی لوله های به کاربرده شده بر روی دستگاه از جنس مس وار با کیفیت می باشند که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

انواع آبسردکن استیل برای مسجد

  • آبسردکن تک شیر

  • آبسردکن دوشیر

  • آبسردکن سه شیر

  • آبسردکن چهار شیر

*لازم به ذکر است که این محصول در انواع شش شیر و هشت شیر نیز قابل تولید است، و تفاوت این دو محصول با دیگر محصولات این است که به صورت سفارشی ساخته می شوند.

آب سردکن

قیمت آبسردکن استیل برای مسجد

همانطور که در مطالب بالا توضیح داده شد، این دستگاه آبسردکن دارای تنوع زیادی می باشد، و این موضوع باعث شده است تا شامل قیمت های متفاوتی به نسبت یکدیگر نیز شوند، مشتریان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و مشخصات فنی محصول مورد نظرشان با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرند.

خرید آبسردکن استیل

قبل از اینکه سفارش خود را نهایی کنید لازم است که به نکات زیر توجه نمائید:

  • قدرت موتور دستگاه
  • جنس بدنه و شیرها
  • مدت زمان گارانتی
  • جنس لوله ها
  • ابعاد دستگاه و مکانی که می خواهید آن را جایگذاری کنید
  • برق مصرفی

آبسردکن مدرسه

ویژگی های آبسردکن استیل مسجد

  • دارای یک فن موتوژن تبریزی درجه یک
  • کندانسور از نوع هوایی
  • ورق استنلس 304
  • عایق بندی فوم فشرده تزریقی 
  • تماماً از استیل غیر مغناطیسی
  • شیر سر ریز
  • خروجی فاضلاب

کلام پایانی

همانطور که در این مقاله توضیح دادیم این محصول از جمله دستگاه های سرمایشی می باشد که بسیار کاربردی می باشد. مشتریان گرامی می توانند این آب سرد کن را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر از شرکت به ارزان ترین قیمت از این مجموعه خریداری کنند.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید