قیمت سردخانه میوه و سبزیجات

09128634676 کارشناس فروش
سردخانه میوه و سبزیجات

صنایع برودتی کلدسنتر احداث کننده سردخانه میوه و سبزیجات می باشد. متقاضیان می توانند در این سردخانه انواع میوه، سیفی جات و سبزیجات را با دمایی مناسب نگهداری نمایند. برای استعلام قیمت و سفارش این سردخانه صنعتی فقط کافیست با کارشناس فروش تماس حاصل نمایید.

کلد سنتر
کلد سنتر

سردخانه میوه برای نگهداری انواع میوه و سبزیجات به کار می رود تا در نهایت روند فاسد شدن و کم شدن طعم و مزه میوه و سبزیجات را کم تر کند. معمولا سردخانه ی میوه از نوع اتمسفر می باشد تا دما و رطوبت هم چنین گاز های قابل سردخانه را بتوان به راحتی کنترل کرد. سردخانه میوه در دو نوع ثابت و متحرک تولید می شود که بهترین نوع آن سردخانه ثابت است. از این محصول برای نگهداری محصولات برداشت شده به مدت زمان طولانی تر استفاده می شود. سردخانه میوه در صنایع برودتی کلدسنتر به 3 مدل کانکسی، ثابت و صنعتی اتاقی ساخته می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سرد خانه میوه  و سردخانه صنعتی و خرید سردخانه میوه می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس بگیرید.

سردخانه میوه و سبزیجات

سردخانه میوه

صنایع برودتی کلدسنتر فروشنده انواع سردخانه صنعتی میوه و سبزیجات و ... می باشد. در این مطلب می خواهیم درباره سردخانه میوه و سبزیجات به طور اختصاصی صحبت کنیم: شرایط نگهداری از میوه و سبزیجات برای نگهداری میوه و سبزیجات از سردخانه‌های بالای صفر که درجه بندی آنها از صفر تا 4 درجه سانتی گراد هست استفاده می شود.  در سردخانه میوه هر محصول نیاز به دما و رطوبت مورد نیاز خود است به همین دلیل این نوع سردخانه دارای اتاقک های مجزا با امکان تعیین دما و رطوبت می باشد. پس از اینکه میوه ها در سردخانه قرار گرفتند تحت تاثیر گاز های حفاظتی و دما و رطوبت می توان آن ها را برای مدت زمان طولانی تری نگهداری کرد.

انواع سردخانه میوه و درآمد سردخانه میوه

احداث سردخانه میوه

  • سردخانه میوه کانکسی
  • سردخانه میوه خشک
  • سردخانه میوه خانگی
  • انبار میوه
  • سردخانه میوه اتاقکی

قیمت سردخانه میوه 

سردخانه میوه اتمسفر

تجهیزات سردخانه میوه و مشخصات فنی سردخانه میوه

عایق بندی سردخانه میوه عایق بندی به کار رفته در این نوع محصول از نوع تزریقی فوم می باشد و همچنین دارای ساندویچ پنل آلومینیومی است.
سیستم سرما ساز سیستم سرما ساز فریونی این سردخانه دارای سیستم برودتی آمونیاک در کندانسور و موتور به کار رفته در این محصوب از بهترین برند های موجود در بازار است.
برق  طراحی این محصول به صورت برق سه فاز جهت مصرف کمتر انرژی است
ظرفیت ظرفیت سردخانه های میوه بین 5 تن تا 50000 تن قابلیت سفارشی سازی دارد
کمپرسور سردخانه میوه معمولا بسته به ابعاد و نوع سردخانه میوه کمپرسور آن متفاوت است و میتوان از کمپرسور های هرمتیک و هرمتیک فریونی پیستونی استفاده کرد.
کندانسور سردخانه میوه کندانسور باید متناسب با مبرد، محل جغرافیایی سردخانه و دمای سردخانه انتخاب شود.
اواپراتور سردخانه میوه اواپراتور سردخانه میوه از نوع وزشی بوده و وظیفه جذب گرمای میوه ها و جبران نشت هوای گرم به سردخانه را دارد. جنس اواپراتور سردخانه میوه می تواند گالوانیزه، استنلس استیل و یا آلومینیومی باشد.
رطوبت ساز  دستگاه های رطوبت ساز آب را به ذرات مه در حد ۲ تا ۳ میکرون تبدیل می کنند تا ضمن تأمین رطوبت مورد نیاز میوه ها از تشکیل قطرات آب روی محصول جلوگیری شود.

مزیت استفاده از سردخانه سبزیجات و میوه

سردخانه مناسب برای نگهداری سبزیجات و میوه در طولانی مدت می باشد، از آن جایی که میوه و سبزیجات درصد آسیب‌پذیری بالایی دارند نیازمند مراقبت بیشتر در شرایط با کیفیت دارند تا در ظاهر، طعم و میزان ویتامین آن ها تغییر شاخصی به وجود نیایید

آیا می توان میوه و سبزیجات مختلف را در یک سردخانه نگهداری کرد؟

نگهداری میوه و سبزیجات مختلف کنار یکدیگر در شرایطی امکان پذیر می باشد که شرایط نگهداری این محصولات در دما و رطوبت مانند هم قابل نگهداری باشند در غیر اینصورت باید میوه و سبزیجات متفاوت را جدا از هم نگهداری کرد.

سود سردخانه میوه

سود سردخانه میوه

سردخانه میوه برای نگهداری میوه ها بسیار پرکاربرد هستند ، زیرا می توان میوه ها را طولانی مدت نگهداری کرد مخصوصا میوه های فصلی، اگر از میوه ها به درستی در دمای بالای صفر داخل سردخانه ها نگهداری نشود در فصلی که این محصول برداشت نمی‌شود بازار دچار کمبود از لحاظ عرضه این محصول خواهد شد.

مزیت نگهداری سبزیجات در سردخانه میوه صنعتی

سردخانه میوه

  1. محصول در سردخانه در دمای پایین قرار می‌گیرد که باعث میشود تمام فعالیت باکتری ها، میکروب‌ها، میکروارگانیسم ها دچار اختلال شوندو قادر به فعالیت نباشد
  2.  ایجاد رطوبت مناسب باعث جلوگیری از پلاسیدگی و چروک شدن سبزیجات می‌شود جلوگیری از یخ زدگی، در این صورت سبزیجات کاملا تازه و با طراوت میمانند و دچار هیچ گونه آسیب ظاهری نمی‌شوند 
  3. تماس سبزیجات با اکسیژن کم می‌شود تا واکنش های ناشی از تنفس گیاهی به حداقل برسد

دمای استاندارد برای نگهداری میوه و سبزیجات

قیمت سردخانه میوه

برای نگهداری میوه و سبزیجات معمولاً دمای سردخانه مقدار بیشتر از دمای انجماد آن است به علت حساسیت بالای میوه ها و سبزیجات اگر دمای داخل سردخانه بالا یا پایین تر از حد معمول باشد باعث آسیب‌ دیدگی میوه‌ و سبزیجات میشود همچنین بر روی مشخصه های ظاهری، بو، طعم، و .. باعث تاثیر منفی بر روی محصول میباشد. خرید به صورت انلاین و حضوری فروش به قیمت درب کارخانه تمامی محصولات دارای یکسال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش می باشند .

سردخانه اتمسفر میوه

این نوع سردخانه قابلیت نگهداری مویه و گل و هر نوع محصول باغی را با کیفیت بهتری به نسبت دیگر سردخانه ها دارد.این نوع سردخانه قابلیت این که آفت محصولات و میکروب را کنترل کند.


  • از چه نوع سردخانه ای برای نگهداری میوه استفاده می شود؟

    برای نگهداری میوه معمولا از سردخانه اتمسفری استفاده می شود.

  • نحوه نگهداری میوه در سردخانه چه گونه است؟

    سرد کردن اولیه،جداسازی میوه، واکسینگ و بسته بندی

  • قیمت سردخانه میوه چه قدر است؟

    برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس بگیرید.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • شقایق
    قدرت موتور چنده
    • مدیر سایت

      سلام، یک سوم می باشد

تماس بگیرید