آیا از شیپور فریزر صندوقی دست دوم بخریم؟

09128634676 کارشناس فروش
قیمت فریزر صندوقی دست دوم شیپور

فریزرصندوقی از جمله تجهیزات کاربردی و مورد نیاز برای نگهداری از مواد غذایی فاسد شدنی در مغازه، سوپرمارکت، هایپرمارکت و ... می باشد. در بعضی از مواقع مشتریان به دلیل کمبود بوجه مجبور به خرید فریزر دست دوم می باشند که در این زمان ها کیفیت فریزر مورد نظر را نمی توان به طور صددرصدی تضمین نمود. در این مقاله قصد داریم در این باره بیشتر توضیح دهیم، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کلد سنتر
کلد سنتر

فریزر صندوقی از جمله تجهیزات سرمایشی کاربردی برای هر مغاره، سوپرمارکت، هایپر و ... می باشد، مواد غذایی برای اینکه با حفظ کیفیت و تازگی نگهداری شوند نیاز است که در دمایی ایده آل باشند، این فریزر خوابیده قابلیت نگهداری از انواع مواد غذایی و بستنی را در دمایی استاندارد دارد. این فریزر صندوقی در شرکت های زیادی زیادی در گنجایش های متنوعی تولید می شود، مجموعه ی کلدسنتر نیز با استفاده از بهترین متریال و قطعات اولیه تولیدکننده ی این محصول می باشد. در بعضی از مواقع مشتریان به دلیل کمبود بودجه قادر به خرید فریزر صندوقی آکبند نمی باشند و به دنبال خرید یخچال صندوقی دست دوم هسند، فریزر های دست دوم به طور طبیعی کیفیت کمتری به نسبت نمونه ی نوو دارند و از این جهت برای خرید آن توصیه نمی شود.

فریزر صندوقی دست دوم

آیا از شیپور فریزر صندوقی دست دوم بخریم؟

شیپور از جمله سایت های آگهی می باشد که به تازگی شروع به فعالیت کرده است و در عین حال دارای طرفداران بسیاری می باشد. این سایت برای مراجعه کنندگان خود این شرایط را فراهم آورده است تا بتوانند هم خرید انجام دهند و هم محصولات دست دوم خود را در این سایت به فروش برسانند. شما نیز می توانید در صورت کمبود بودجه برای خرید فریزر صندوقی آکبند به این سایت برای خرید مراجعه کنید و پس از برسی کامل مشخصات فنی و سلامت دستگاه خرید خود را انجام دهید.

قیمت فریزر صندوقی دست دوم

انواع فریزر صندوقی دست دوم

همانطور که در مطالب بالا گفته شد این محصول در انواع گوناگون با گنجایش های متنوع تولید می شود. این محصول به صورت صنعتی و خانگی در مجموعه ی کلدسنتر تولید می شود و مشتریان می توانند به نسبت نیاز خود محصول مورد نظرشان را خریداری کنند. نمونه ی خانگی این محصول اغلب در منازل به جهت فریز نگهداری کردن از مواد غذایی مانند گوشت، مرغ، سبزیجات و ... مورد استفاده قرار می گیرد، و نمونه ی صنعتی آن نیز در مغازه ها و سوپرمارکت ها برای سالم نگهداری کردن از انواع مواد غذایی و بستنی استفاده می شود. در بعضی از مواقع مغازه ها از مساحت کمی برخوردار هستند و در این موارد بهتر است که از فریزر ایستاده استفاده شود. ابعاد استاندارد این محصول باعث می شود تا در مکان های کم مساحت نیز به راحتی جایگذاری شود. تعدادی از فریزر های صندوقی عبارتند از:

  • فریزر صندوقی خانگی

  • یخچال بستنی

قیمت یخچال بستنی

خرید فریزر صندوقی

شما مشتریان عزیز می توانید در صورت خرید فریزر صندوقی با قیمتی مناسب به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر از شرکت با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید. و مشاوره ی رایگان قبل از خرید را دریافت کنید و به راحتی خرید خود را به صورت حضوری و غیر حضوری انجام دهید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید