قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب و روباز

09128622824 کارشناس فروش
معرفی، و قیمت انواع یخچال جلو باز

یخچال بدون درب یکی دیگر از انواع یخچال صنعتی می باشد که اغلب در فروشگاه های زنجیره ای به جهت نگهداری و به نمایش گذاشتن مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. این یخچال جلوباز در مجموعه ی کلدسنتر در متراژ گوناگونی بنا به سفارش و درخواست مشتری تولید و به سراسر کشور عرضه می شود.

کلد سنتر
کلد سنتر

یخچال پرده هوا به دلیل ظاهر بسیار زیبایی که دارد جلوه ی خاصی به فروشگاه شما می بخشد. مشتریان می توانند باتوجه به دکوراسیون فروشگاه خود یخچال ایستاده مورد نظرشان را با طرح و رنگ منحصر به فرد سفارش دهند. یخچال قفسه ای به صورت متری به فروش می رسد و بنا به متراژ و مساحت مکانی که می خواهید یخچال را آن جا قرار دهید متراژ آن قابل تغییر می باشد. طبقات تعبیه شده در این محصول باعث می شود تا بتوانید مواد غذایی را به صورت منظم در آن چیدمان کنید و در معرض دید مشتریان قرار دهید.

یخچال رو باز

یخچال بدون درب چیست؟

یخچال فروشگاهی دارای عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان می باشد که این ویژگی از اتلاف و هدر رفتن برودت جلوگیری می کند. تعبیه ی سیستم گردش هوا در این یخچال ویترینی  باعث می شود تا مواد غذایی موجود در یخچال، دمایی یکسان داشته باشند و سرما در تمامی نواحی یخچال پخش شود. این یخچال مغازه بدون درب می باشد و این ویژگی باعث دسترسی آسان مشتریان، و در معرض دید بودن محتویات می شود. فروشگاه ها یکی از پر تردد ترین مکان هایی می باشند که روزانه افراد زیادی برای خرید به آن جا مراجعه می کنند، در این مکان اگر از یخچال درب دار استفاده شود به دلیل باز و بسته شدن مکرر دچار آسیب می شود، اما این یخچال به دلیل اینکه بدون درب است،  بهترین گزینه برای نگهداری از مواد غذایی می باشد، و با استفاده ی مکرر دچارخرابی نمی شود. این یخچال سوسیس و کالباس به دلیل دارا بودن سیستم نوفراست به هیچ عنوان یخ نمیزند.

قیمت یخچال پرده هوا

این یخچال فروشگاهی بدون درب دارای سیستم دیجیتال کنترل دما می باشد، محدوده ی دمای این محصول بین 2 تا 10 درجه سانتی گراد می باشد. نور پردازی LED به کاربرده شده در این محصول باعث نمایش بهتر محصولات می شود. جنس بدنه ی این یخچال ویترینی بدون درب از استیل استنیل می باشد که در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و در صورت تماس با آب دچار پوسیدگی نمی شود. تمامی شیشه های به کاربرده شده دراین یخچال از نوع سکوریت نشکن می باشند و در صورت برخورد اجسام دچار شکستگی نمی شود.

انواع یخچال بدون درب

  • یخچال پرده هوا موتور مرکزی

قیمت یخچال بدون درب

مشخصات یخچال پرده هوا ایستاده موتور مرکزی

جنس بدنه ماموت ABS
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
تعداد طبقات 5
 روشنایی ال ای دی دارد
موتور مرکزی
مبرد R290
  • یخچال پرده هوا موتور سرخود

یخچال فروشگاهی

مشخصات فنی یخچال پرده هوا ایستاده موتور سرخود

ابعاد 240*95*200 سانتی متر
جنس بدنه ماموت abs
رنگ بدنه پودری الکترواستاتیک
مبرد R290
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
موتور  سرخود
تاج دارد
کاور شب دارد

قیمت یخچال رو باز

مشخصات فنی یخچال جزیره ای

سبک تک دما
ظرفیت 500 /1000 لیتر
درجه حرارت 2 ~ 8
نوع آب و هوا خنک کننده استاتیک
ولتاژ (V) 220 ولت / 50 هرتز
در، درب درب شیشه ای کشویی
قدرت (W) 210 وات
جنس بدنه فولاد ضد زنگ 304/201/فولاد نقاشی
سیستم خنک کننده خنک کننده استاتیک

 قیمت یخچال پرده هوا

از جمله عواملی که در تعیین قیمت یک محصول تاثیرگذارمی باشند عبارت است از: جنس بدنه، شرکت سازنده، نوع عایق بندی، موتور و کمپرسور و ...

مشتریان گرامی می توانید جهت استعلام از قیمت این محصول با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید