معرفی انواع تجهیزات لبنیاتی

09128634676 کارشناس فروش
انواع تجهیزات لبنیاتی
مجموعه ی کلد سنتر مرکز فروش انواع محصولات و دستگاه های تجهیزات لبنیاتی در تهران می باشد و با خرید این محصولات صنعتی از امتیاز کارت گارانتی و خدمات پس از فروش، سفارش آنلاین، ارسال محصولات به سراسر کشور از طریق باربری معتبر، خرید به قیمت تولیدی برخوردار شوید.
کلد سنتر
کلد سنتر

اقلام تجهیزات لبنیاتی

برای راه اندازی یک مغازه ی لبنیاتی و ماست بندی جهت نگهداری محصولات لبنی مانند ماست، شیر، دوغ، پنیر و کره، خامه و... تازه بمانند و به فروش برسد. این محصولات چون بسیار تازه هستند در فاصله ی زمانی کم فاسد می شوند بنابراین نیاز است تا اقلام تجهیزات لبنیاتی خریداری شود، انتخاب و خریداری شما در این زمینه باید هوشمندانه باشد تا از لحاظ قیمت و کیفیت محصول سود کرده باشید، در ادامه به معرفی انواع تجهیزات لبنیاتی تولید شده توسط صنایع برودتی کلد سنتر می پردازیم با ما همراه باشید.

 

اقلام تجهیزات لبنیاتی

  • شیر سرد کن

از  در دامداری، دامپروری، فروشگاه، لبنیات فروشی برای خنک و سرد کردن شیر و سایر لبنیات در کمترین زمان مورد استفاده قرار می گیرد تا از فاسد شدن شیر تازه جلو گیری شود. این دستگاه دارای یک موتور قوی برای به گردش در آوردن همزن و شیر درون مخزن است.این دستگاه ها در مخازن 1 تن تا 10 تن تولید میشود و دارای یک پمپ و یک شیر استیل برای تخلیه سریع شیر میباشد و همچنین جنس این محصولات هم از استیل خالص میباشد که مخصوص نگهداری شیر است.

قیمت انواع شیر سردکن

مشخصات فنی شیرسردکن 
جنس بدنه  استیل استنلس نگیر
جوشکاری جوش ارگون مونتاژ شده
عایق بندی  پلی یورتان
شیر تخلیه دارد
همزن گیربکسی دارد
چرخ جهت جابجایی دارد
مصرف انرژی +A
گارانتی ۱۸ ماه
  • پاتیل شیر

دستگاهی برای حرارت دهی شیر خام و میکروب زدایی می باشد که در آن شیر تازه قرار داده و جوشانده می شود. کارکرد این دستگاه بدین گونه است که دستگاه شیر خام را در ابتدا تا نقطه جوش می رساند و باکتری های مضر آن را از بین می برد. پاتیل شیر صنعتی دارای همزن گیر بکسی می باشد که باعث می شود روند پختن شیر در آن سرعت پیدا کند.

قیمت و خرید پاتیل شیر

مشخصات فنی پاتیل 
جنس بدنه ورق استیل ضد زنگ
لوله کشی مسی
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
پاروی همزن دارد
قابل سفارش در لیتراژ مختلف دارد
گارانتی ۱۸ ماه
  • کره گیر

 مخصوص فروشگاه، مغازه، محصولات لبنی و کارگاه های تولیدی جهت به دست آوردن کره حیوانی مرغوب و با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد این کره گیر صنعتی دارای جنس بدنه کره گیر از استنلس استیل می باشد که از لحاظ بهداشتی کاملا بدون ضرر و ضد زنگ می باشد.

قیمت انواع کره گیر

مشخصات فنی دستگاه کره گیر
ضخامت بدنه  1/5 میلیمتر
ضخامت عدسی کف 3 میلیمتر
ضخامت عدسی بالا 3 میلیمتر
نوع همزن تکفاز عمودی
تعداد جداره تک جداره
تعداد و ارتفاع پایه ها سه عدد پایه با ارتفاع 65 سانتیمتر
سایز و نوع شیر خروجی شیر پروانه استیل 304 باتر فلای تایوان سایز 38 میلیمتر
نوع جوش و سطح تمیزی آرگون و پولیش کاری شده
  • یخچال لبنیاتی

 با بدنه ای از جنس استیل و دمای استاندارد جهت نگهداری محصولات لبنیاتی بسته بندی شده و تازه در فروشگاه، لبنیات فروشی، سوپر مارکت و مغازه در مدل های دو درب الی شش درب طراحی شده است که از پر فروش ترین آن ها مدل یخچال ایستاده سه درب با ابعاد ۲۰۰ ٭ ۲۰۰ ٭ ۷۹ سانتی متر می باشد.

قیمت یخچال ایستاده لبنیات

مشخصات فنی یخچال ایستاده لبنیاتی

جنس بدنه داخلی استیل نگیر
جنس بدنه خارجی استیل براق
نوع عایق بندی تزریق فوم
تاج دارد
سیستم روشنایی LED
چرخ جهت جابجایی دارد
سیستم فن دارد
درجه تنظیم دمای اتوماتیک دارد
گارانتی ۱۸ ماه

ویژگی تجهیزات لبنی

  • جنس بدنه استیل
  • دمای استاندارد
  • ساخته شده طبق اصول بهداشتی
  • دارای گارانتی و خدمات 
  • قیمت مناسب
  • ارسال به سرار کشور

لیست قیمت لبنیاتی

قیمت تجهیزات لبنیات

قیمت انواع تجهیزات لبنیاتی به عواملی اعم از ظرفیت، جنس بدنه، نوع کارکرد، قابلیت های دستگاه بستگی دارد. شما می توانید با سرمایه ای که دارد برای خرید بهترین دستگاه های صنعتی مخصوص لبنیات و ماست بندی به فروشگاه کلد سنتر در تهران مراجعه نمایید و با یک بار هزینه در مدت زمان بالا از امتیاز کیفیت عالی محصولات استفاده نمایید، جهت استعلام قیمت تجهیزات لبنیاتی با ما تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید